tallinnaIII.jpgtallinnaI.jpg

Olihan kaikenlaista mukavaa tohinaa kesän aikana yhdistyksen toimesta! Olithan mukana?

Kesä aloitettiin ihanalla Pärnun reissulla, Tampereen yhdistys kävi kylässä Heidekenillä eli meidän yhdistyksen "pääkallopaikalla" makkaraa paistamassa - ja suurin osa taisi piipahtaa Turun keskiaikamarkkinoillakin. Oli teatteria aikuisille (Naantalin Emma-teatterin Heideken), leirejä Tippsundissa ja Ähtärin reissua.

Tapahtumarikkaan kesän jälkeen on mukava siirtyä syksyn rientoihin. Jäsenille tipahtaa jossain kohtaan luukusta jäsentiedoite jossa näkyvissä kaikki meidän syksyn tapahtumat.

Aikuisten K18 Tukholman risteilylle on vielä paikkoja vapaana ! Ilmoittautumiset 9.9.2019 mennessä [email protected]. Elokuun lopussa oleva Sinapin viikonloppu on jo täynnä, toki varasijalle voi ilmoittauttua Krisselle.

Ja HIKI-ilmoitus: yhdistyksen kunto-olkkarit Lehmusvalkamassa alkavat taas tiistaina 3.9.2019 kello 17.00. Mahdollisuus siis rehkiä kuntosalilla, uida uima-altaassa ja ottaa kunnon löylyt. Ilmoittautumiset tähän edellisenä sunnuntaina kello 18.00 mennessä [email protected].