..myös blogin. Pahoittelut.

Synkän ja rankan kevään (ja vähän kesänkin) jälkeen olemme palanneet kutakuinkin normaaliin myös yhdistyksessä.

Lehmusvalkaman ovet aukeni meillekin - tiistaisin pääsee taas kuntosalille, uimaan ja saunomaan.

Keskiviikkona 4.11.2020 mennään Turun nuoren teatterin Eemeli-esitykseen ! Teatterissa on luvattu hyvin ottaa huomioon vallitseva tilanne: istuinpaikkoja on harvennettu, käsien pesuun ja desinfiointiin kiinnitetty huomiota ja myös he toivovat aikuisten käyttävän maskia ja jokaisen tulevan teatteriin ainoastaan terveenä! Noudatetaan heidän asettamia ohjeita !

Pitkän harkinnan jälkeen päätimme myös järjestää Aulangon kylpyläretken. Fakta on se, että kaiken tämän koronaelämän keskellä on perheitä jotka kaipaavat irtiottoa niin vallitsevasta tilanteesta kuin pimeästä syksystä.
Seuraamme hallituksen kesken tarkkaan kaikkia ohjeistuksia ja toimimme niiden mukaan.

Jo perinteeksikin muodustunut Sinapin leiri järjestetään nyt syksyllä. Tämänkin suhteen seuraamme ohjeistuksia.

Laitan syksyn ohjelman vielä erikseen, omana artikkelinaan. Tulkaahan mukaan - mutta vain terveenä !

Ja valoa jokaisen syksyyn <3